در اتفاقی قابلتوجه در دنیای داراییهای دیجیتال، جوزف چالوم، رئیس استراتژی داراییهای دیجیتال در BlackRock، از این غول سرمایهگذاری جدا شد تا به عنوان هممدیرعامل جدید شرکت SharpLink فعالیت خود را ادامه دهد. این جابهجایی نه تنها یک تصمیم شغلی است، بلکه نشاندهنده تغییر تمرکز از بیتکوین به اتریوم در سطح نهادی است.
جوزف چالوم پس از ۲۰ سال فعالیت در BlackRock، جایی که در آن هدایت پروژههای بزرگ ETF بیتکوین و اتریوم را بر عهده داشت، حالا به شرکت SharpLink پیوسته است؛ شرکتی که در ماههای اخیر به یکی از نهنگهای بزرگ اتریوم تبدیل شده است.
SharpLink بیش از ۳۶۰,۰۰۰ واحد ETH به ارزش تقریبی ۱.۳۴ میلیارد دلار در اختیار دارد و سودی در حدود ۳۵۴ میلیون دلار از این خریدها به دست آورده است. چالوم که یک اتریوم ماکسیمالیست محسوب میشود، اعلام کرده قصد دارد اتریوم را به «زیرساخت اصلی دیفای جهانی» تبدیل کند.
او میخواهد از ظرفیتهای بومی شبکه اتریوم مانند استیکینگ، ریاستیکینگ و توکنایز کردن داراییها برای پیشبرد این هدف استفاده کند. این تغییر مسیر از BlackRock به SharpLink، نشاندهنده حرکت پررنگتر سرمایهگذاران نهادی به سمت اتریوم و ابزارهای مبتنی بر آن است.
به گفته چالوم، آیندهای که در آن استیبلکوینها، داراییهای واقعی (RWA)، هوش مصنوعی و سایر نوآوریها بر بستر اتریوم اجرا شوند، دور از ذهن نیست — و SharpLink قرار است نقش محوری در ساختن این آینده ایفا کند.
ثبت دیدگاه
(پاسخ دادن)
برای ثبت نظرات اصول اخلاقی را رعایت کنید و از بکار بردن کلمات نامناسب پرهیز نمایید.
اولین دیدگاه را ثبت نمایید.